god morgon underbara fredag.

Idag kommer min underbaring hem:) Ska bli så skönt!
Jag vaknade vid 9 snåret av att Rocky hoppade upp och gosade sönder mig. Somnade båda två, vid halv 10 hör jag världens jäkla dunk i köket. SJÄLVKLART var det Rocky! Han hade ryck på mattan, jätte busig:)

Så nu är det väl bara att se glad ut och börja fixa sig i ordning. Låter jobbigt! Får nog bli tvn en stund först=) Låter helt klart som en bättre idé.
Idag är som sagt det mesta planerat! Förutom dagen, ska nog kila förbi Khimsan som börjar jobba klockan 11. Prata en massa strunt ett tag, alltid lika mysigt!
Vet inte riktigt när älskling kommer hem.. kanske vid 4-5 snåret! Sen bär det av till bowlingen.
Fredag is the shit=)

Några bilder på rockys ryck!






Min fining!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar