Då var den underbara helgen snart slut..

Haft ne mysig helg! I fredags var som sagt planerna bowling, tyvärr så blev det inte så. Vissa bangade i sista sekund! Lite tråkigt men så var det :) Kvällen trillbringade vi hemma hos Kjell & en stund hemma hos Mimmi & Edvin. Var en skön kväll, lite gott & dricka med trevligt sällskap. Hade med mig lilla digital kameran, för första gången, självklart så glömmer jag den hos Kjell! Dock så hämtade jag den igår;)
Så jag bjuder på bilderna nu..


Kjell, Thom & Bella

Kjell,Kim,Edvin & Älskling

Bella & Mimmi

Lollo & Jag

Älsklingen & Jag

Markus

Jag & Thom

Edvin & Thom

Jag & Mimmsan



Gårdagen blev otroligt lugn! God mat och lite tippande. Gick över till Kjell för att hämta min lilla kamera. Stannade såklart lite extra, lite tvtittande och prat:) Khimsan kom förbi, sedan åkte jag ,khim och Jimmy hem till mamma och pappa.. Antonia och Pierre kom förbi! Trevlans. Hel myskväll!


Idag är det färd till Kopparberg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar