ZzZzZ..

För er som är morgonpigga och känner för att läsa en snutt så har jag nu gjort ett tidsinställt inlägg..
Klockan är 06:00 när detta läggs ut och jag ligger och sover hur djupt som helst:)
Känns det tungt för er som är uppe och ska jobba enormt tidigt, eller som redan börjat? Ne, det tror jag inte..
Jag ska sova en timma extra djupt åt er!

Somnade väl kanske inte direkt efter hells kitchen igår, men lång tid efter tog det inte. :)
Och vet ni vad?

Idag gäller det.


Förresten, vad tycker ni. Jag har en hel del läsare tidigt på morgonen.. Ska jag göra tidsinställda inlägg? Eller ni kanske inte hinner läsa mina sista som jag skriver på kvällen?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar