Söndag & hemfärd.

Haft en kanonbra helg, tyvärr så är den slut snart.
Vi kom vi 19 tiden i fredags, åt god mat med mamma & pappa. Kött med potatisgratäng m.m, så mumsigt! Vid 21:30 tiden gick vi till Kjelle, där många andra var. Jätte trevlig kväll. Dock väldigt sen, 03:30 tror jag att vi kom i säng.  Men vad gör det när man har haft en bra kväll:)
Upp tidigt på lördagen. Gick upp vid 9 snåret och sedan åkte vi till Skärholmen.


Jag & Lovisa

Jimmy, Andreas & Patrik

Jimmy, Andreas & Patrik

Hann inte ta så många bilder, batterierna tog slut! Men några blev det.

Från Lördagen har jag bilder på lite kläder och skor som jag köpte:)






lite mer smått & gott!
Hade helmysig shopping tur i alla fall :)
På kvällen blev det god mat med cider och kortspel!


Det var min trevliga helg! Nu ska jag längta tills nästa..

Stackars Rocky haltar & mår inge vidare. För det första så funkade inte tabletterna, han blev dålig av dom och har sovit hela helgen, nästan. Så dom var verkligen ingenting att ha! Varför han haltar vet jag inte.. Eller ja han haltade igår, inte idag, men höger benet fram har han ont i. Får hoppas att det går över, annars blir det vetrinären!

Rocky & sotis:) Rocky blir tvättad!




Vilka gudagåvor:)

Självklart måste ni få se lite svamp som vi plockade idag. (Detta är det som mamma och pappa plockade)
Jimmy & jag har ungefär 2 ICA kassar till!




Nu ska vi åka till Kopparberg, hörs senare!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar