Shit shit shit..

Jimmy gick upp klockan 6:30. Han gick ner för att släppa ut Rocky och jag låg självklart kvar och skulle somna om..
Då hörde jag Jimmy när han öppnade dörren.. " Men, det är ju massor med snö ute"..
åh shit, tänkte jag. Tittade ut, och ja visst var det så. Burr, tog några kort.. hopp ner i sängen med två täcken och tänkte att jag inte ska röra mig ur fläcken.
När jag gick upp vid halv 9 så drog det i kameratarmen, så på med kläder och kameran med. Tog lite fina "vinter" bilder på den första snön i år.
Men solen skiner & det är noll gradigt så, så farligt är det faktiskt inte. Fick väldigt mysiga bilder på katterna i snön:)


imorse när jag kollade ut vid halv 7.


Och detta vid halv 9.. BURRR!!!


Vinter och sommar.




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar