Sådär ja. ( försenat inlägg..) Skulle ha kommit in vid 11:30

( försenat inlägg..) Skulle ha kommit in vid 11:30
Har precis kommit ut från duschen. Har varit ute på 1½ timmas promenad, skönt för kroppen, mindre skönt för ansiktet.. USCH vad kallt det är ute. Men ingen snö har det kommit och det är jag glad över. 2-3 grader är det bara nu, och det blåser massor, burr.. ut mer idag ska jag inte. Men promenaden är gjord.
Sökte precis ett jobb i ludvika, lät bra osv.. Men, man får börja efter 1 januari, och jag hoppas verkligen att jag har ett jobb innan de. Annars gräver jag min egen grav nu;)
Dom skulle ialla fall höra av sig, så det finns inget annat och göra än att hålla tummarna.
Ingen som har ett jobb att ge mig som lördagsgodis? Haha.. nej skämt å sido..

Nu ska jag bädda sängen och plocka undan lite kläder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar