Lalala..

Då var tordagen inne och jag har precis kommit ut från duschen:)
Har sovit som en ängel i natt.. inte vaknat en ända gång, tror jag? Hehe, pigg är jag i alla fall. Jätte skönt!
Om ett tag ska jag ta lite lunch, något lätt och gott:)
Vill att klockan kan gå fortare och passera 15 tiden.. Hur fördriver man tiden bäst? Sova? Tv? Ut? Ja, jag vet faktiskt inte. Vi har otroligt tråkigt väder här så att det är inte speciellt kul att gå ut.. jag vet.. det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder. Men om det är så, då säger jag att jag har dåliga kläder för att jag har inte ens lust att gå ut ;) Haha. Nej jag skoja bara, mina kläder är bäst, haha. Hur nu kläder kan vara det. Bra fråga.

Men jag ska nog ta lite lunch till och börja med sen ska jag nog koppla datorn till Tvn & se något program som jag missat eller någon film. Play alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar