Kvällen.

Ja, nu är det kväll och jag ska sova nu. Fredag imorgon... Så skönt!
Våra planer för helgen är iaf att vi ska till Ludvika på lördag, skutta runt där lite. Lär gå åt några timmar. Ska hitta något fint till min älskade mamma som fyller år nästa vecka:) Sen blir det kika runt & sen vill jag åka till Jysk, där kan man också bli kvar länge haha.. Men det som är så skönt är att vi har inte någon tid att passa eller någonting, så vi kan strosa omkring i timmar om det är så.. Bara för att få vara med varandra, ha kul och ingen tid att passa.
Finns inget värre än att ha tider att passa till hit och dit på helger!? Denna helg ska vi bara ha det lugnt och mysigt!
Jimmy, min fining som jag älskar så mycket

Dax för mig att sova :)
God natt sötnosar,

Förresten, ni får inte veta idag heller.. ;)


Denna bild är tagen i början av vårat förhållande, halv år kanske det var.
Vi var iväg och kollade på Aik-Djurgården. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar