Idag är det fredag,

vilket betyder att vi åker idag :) Ska bli så himla trevligt!
Har precis stoppat i Rocky en åksjuke tablett. Han ska få en till om några timmar! Sen håller jag bara tummarna.
Ikväll blir det nog en lugn kväll, vet inte riktigt ännu, så sent blir det i alla fall inte, eftersom vi åker till skärholmen tidigt i morgon.
Nu ska jag försöka packa ner det som ska med, bädda, duscha & sedan fixa i ordning mig lite.
Igår blev jag erbjuden jobb, när jag och svärmor var nere och luncha. Dock så vet jag inte hur det blir. Det är bara på helger, vilket passa inte mig så bra. Vill gärna kunna träffa min familj och mina vänner då. Eftersom det är enda gången vi kan åka ner. Plus att det är ett annat hinder i mellan. Men jag ska tänka på saker, och kanske kolla upp om det går och lösa på något sätt.


Saknar nästan skoltiden, kunde gärna gått ett år till nu när det är så dåligt med jobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar