Hahah.

Kan inte sluta att skratta åt gårdagen.. En kväll med mycket skratt och prat!
Ja ni ser ju bara på bilderna i förra inlägget. Nu vet jag varför jag har ont i benen idag.. försökte med spagat och splitt.. jo tjena, det kanske man inte skulle gjort när man är lite rund under fötterna;)

Men vilket som, kvällen var helmysig.
Min käre bror litar inte på mig så mkt när det gäller att bli bjuden på en shot.. inte kjelle heller för den delen..

Jag tog fram tre shot glas, fyllde två av dom men 1 cm av Tabasco. och några ml röd saft. Och ena glaset hällde jag bara i saft. Gav Robban och Kjelle dessa två glas med Tabasco. Dom kände att det var något lurt på gång så att jag visade dom genom att jag tog min "shot" med enbart saft. Direkt då tar Robban, min bror alltså, och sveper i sig allt sitt. Haha kjelle hann ta lite. Det tog knappt en sekund, Robbans ansikte, hans uttryck, hans rush från vardagsrummet till köket.. Ja ni kan förstå, att få i sig så mycket Tabasco. Stackarn.

Förlåt!


Nu sitter jag här med min Bonaqua Päron och kikar på tv. Har faktiskt tippat fotboll idag och håller på just nu! Hoppas på lite vinst. Ja hoppas kan man alltid göra.
Bror min och Sandra kommer hit i kväll också och blir kvar tills i morgon. Ska bli super mysigt!
Men nu är det nog dax för ett kallt glas med vitt!

Ha en trevligt kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar