Fredagen är kommen..

Såååå skönt!!!!
Har precis kommit innanför dörren efter att ha gått morgon promenaden. Idag kändes det i mina ben efter springturen och promenaden igår. Men jag överlever.. knappt.. Nä skoja, klart jag gör;)
Såg ganska kallt ut så att jag plockade på mig alldeles för många tröjor, såklart. Visst, bättre för mycket än för lite. Vill inte bli sjuk!
Strax ska jag hoppa in i duschen, sedan ska jag börja packa kläder och lite smått som ska med i helgen.
Rocky får stanna kvar i helgen, han ska inte behöva åka så mycket bil efter förra gångens bravader. Uscha.. men nästa gång så..

Ikväll ska vi nog träffa några av grabbarna bus, haha. Ska bli trevligt!
Vad har ni för planer?

Nej, nu dax för duschen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar