Då var den underbara fredagen kommen:)

Visst är det skönt?=)

Klev upp skapligt idag, 9 snåret.
Ganska skönt, dagen går inte så fort då. Fixade i ordning mig och så tog vi oss en tripp till affärn. Nu har vi precis lunchat. Så nu ska jag vänta in min skönhet som kommer från jobbet om några timmar:)
Vet inte vad vi ska göra sen. Tacos blir det till middag i alla fall, och satan vad gott det ska bli. Ikväll blir det Idol skulle jag tro om inte någonting annat kommer upp! Imorgon ska vi som sagt till Ludvika, ska bli mysigt! Tycker faktiskt om den lille stan. Dock så är Lindesberg mysigare.

Kikar lite på kläder på några sidor, hittar lite, men förväntade mig att se lite mer snyggt;) Letar efter någon fin festklänning men hittar inte någon som jag fastnar för riktigt mycket. Dock så hittade jag en klänning som inte bara är till fest. Ganska fin faktiskt..
Ganska fin visst? Skulle dock vilja pröva innan för att se hur den ser ut på just mig.
Svårt svårt..


Nelly 499:-


Kommentarer
Postat av: vickis

haha ja men eller hur! har burit så mkt kartonger så jag har träningsvärk i armarna,och gått fram och tillbaka så jag har de i bena.. haha sjukt=D slutköörd ! <3

2010-10-29 @ 14:20:25
URL: http://missviktoriaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar