20:17

Nu har Biggest Loser börjat. Ska kika på det för det är knappt någonting bra på tv nu. Förstår inte hur man kan vara så totalt oseriös när man sökt till programmet och sedan klaga när man väl får vara med. Haha.. Men det är roligt att se vilken inställning dom har ;) haha.

Är ganska trött så att jag tror att soffan blir min vän idag. Men idag känns det som att jag inte rört mig någonting. Men imorgon ska jag ta mig en promenad. Ska bli skönt. Funderade på en springtur i morse, men för det första var det lite kallt och förra veckan när jag sprang när det var -7 ute så kände jag i kroppen att det inte kändes så bra. Men en långpromenad i morgon gör susen:)

Nu ska jag fortsätta glo på tv och vara lika glad som jag varit hela dagen efter ett mycket bra besked=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar