14:00

Nu pustar jag ut, slagit ner baken i soffan och kikar runt lite här. Har inte blivit av att jag kilat ut med kameran heller. Dåligt av mig ;) haha. Men dagen är inte slut och det hinner jag med. Klockan är bara 14 så jag får ta att hitta på något nu..

Imorgon ska jag på möte på arbetsförmedlingen i Lindesberg Kl 10:ºº . Något om jobbgaranti. Jag säger bara, GE MIG ETT JOBB! jag orkar verkligen hålla på med detta längre.. Idag när jag gick in på arbetsförmedlingens hemsida och skulle kika jobb så hade 7 jobb försvunnit idag och från i lördags har dom tagit bort 13 jobb. Och INGET nytt har kommit in.. Känns som att man måste plugga till djupt utbildad sjuksköterska för att få ett jädra jobb:) Hehe. Det känns inge kul =( Finns INGA jobb.. suck och blä.. Nu menar jag i Ludvika, smedjebacken och ställen runt om kring.
Jag vet, nu är jag riktigt negativ, men efter såhär pass lång tid blir man det! och pyton mår man.. Tur att jag har världens bästa pojkvän som håller hakan upp åt mig!

Men nog om det..
Nu ska jag försöka att hitta på någonting så att jag inte somnar sittandes.


Tur att jag har den underbaraste människan vid min sida alltid.
Han gör mig lycklig.

Kommentarer
Postat av: sandra

Jag vet att man tappar suget helt efter ett tag, men du kommer hitta ett jobb som du älskar, så ge inte upp gumman!!!

Jag älskar dig massor... ta hand om dig och hälsa till Jimmy och hans päron!

Puss

2010-10-27 @ 07:33:21
Postat av: Svar till Sandra

Ja:( Det är så tråkigt och man blir som en riktig bitter sak.. Hatar att vara utan.. Men som du säger, det kommer nog ett jobb till mig med:)

Jag älskar er också darling, tack. Ta hand om er också. Dom hälsar nog tillbaka så mycket:) Hälsa alla mina godingar där borta :)

2010-10-27 @ 12:10:16
URL: http://dahlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar