Så var det söndag, igen..

Jimmy och jag har precis smällt ihop träningsbänken som han fick i present av mig och mina päron. Han gillade den kanon mycket så det blev en perfekt present!
Hade en helmysig kväll igår men lite vin och bra på tv.
Men nu är det söndag och snart kommer svärföräldrarna som har varit iväg. Plus att dom hämtar lilla Zeke idag. En liten blandis norsk skogskatt på 12 v. Bild kommer absolut sen. Ska bli mysigt och roligt att se resten av djuren hur dom kommer att reagera.

Igår beställde vi iaf en säng som vi hämtar den 15 dec. Då vi flyttar. Blir bättre att hämta den samma dag som flytten i stället för innan.

Men nu ska jag sätta mig en stund, morgonen har bestått av snöskottning, MASSOR med snö kom ner igår och idag snöar det med. Vissa ställen är ca 3 dm. Så det var jobbigt. Det är inte bara en liten plätt som ska skottas heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar