Oups..

Mitt förra inlägg skulle jag ha lagt ut 14.45 men det hamnade i Utkast, sorry!
Nu har jag precis ätit lite köttbullar,potatis och god sås. Var kanon gott.
Men nu är jag mätt & trött. Och inte går det något bra på tv idag heller, tråkigt. Ska kika på Idol ikväll, på play för det missade jag i fredags.
Annars ska jag inte göra ett smack.. Vänta in morgondagen, håller tummen hårt för att detta ska sitta. Haha. Mycket som jag inte berättar nu förren denna sak också är klar! Men när den är klar så ska ni självklart få reda på det också:)

Imorgon lovar dom snö, onsdag med, hur roligt är det? Usch, jag vill ha sommar igen. Nu är det så fruktansvärt kallt och jobbigt!


Åh vad roligt det ser ut? Nej.. så otroligt tråkigt!! =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar