Lördag.

Halloj!

Fredagen är gjord och Lördagen håller på:) Igår kom vi hit vid 6 tiden. Tog oss en tripp hem till Kjelle på kvällen, jätte trevligt, verkligen!
Idag har vi bara tagit det lugnt, vilket är jätte skönt. Har inte orkat göra så mycket. Nu börjar jag piggna!! Tog mig precis ett glas vitt. Ikväll blir det en tripp till Mariefred för att umgås med Robban och Sandra. Men först ska vi äta mumsig mat med mamma och pappa. Sen blir vi upp plockade här, jätte skönt! Slippa ta taxi in också.

Bilder från gårdagen kommer självklart in när jag lagt in bilderna på datorn. Men tänkte lite smart sådär, att jag väntar med att lägga in dom för bilder kommer det bli ikväll också. Så imorgon mina vänner.. imorgon..

Vad ska ni göra ikväll? Lugn hemma kväll eller galen ute kväll? :)



Kommentarer
Postat av: micked

2010-11-20 @ 16:50:05
Postat av: micke

skål och hälsa alla ;)

2010-11-20 @ 16:50:31
Postat av: Sv:

Det ska jag absolut göra Micke! Jag ska hälsa tillbaka:) Hälsa du med :)

2010-11-20 @ 16:52:57
URL: http://dahlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar