Kväll.

Har precis kikat på sängar, men ja, det är svårt att hitta en som man verkligen fastnar för. Men några har vi fastnat lite för. Man tror alltid att det ska komma ut någon ännu snyggare.. Men det finns ju en del ursnygga!
Kvällen har jag ägnat framför tvn. Halv åtta hos mig och nu house.. Går ingenting roligt:(
och inte kikade jag på idol (play) igår kväll som jag skulle ha gjort.. Fast nu vet jag redan vem som åkte ut, hjärtat försa sig. morr! Haha, nej men det gör ingenting, man förstod ju det nästan.

Nu ska jag kika klart och sedan hoppa i säng.
Kram

Imorgon får ni lite bilder som jag tog idag, om jag kommer ihåg, påminn mig annars!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar