Härliga fredag... ( skulle läggas ut 9:34 )

God morgon!

Sovit gott? Jag har sovit kanon härligt!
Så är det ju fredag också, vilket betyder att vi åker idag. Ska bli kanon roligt!
Nu ska jag ta mig i kragen och hoppas ur sängen. Annars kan jag bli liggande här ett tag. Haha. Jag som ska städa, packa och fixa och trixa innan jag hämtar Jimmy.
Precis pratat med min bror på telefon, åh jag saknar honom/dom:(

Jaja, får ju inte glömma att GRATTA världens bästa Mamma!

GRATTIS PÅ DIN 43 ÅRS DAG MAMMA!

Jag älskar dig nå otroligt mycket! Vi syns i kväll och då ska du firas!

 

 


Kommentarer
Postat av: mamma

Tack älsklingen min! Längtar såå tills ni kommer<3

2010-11-05 @ 13:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar