Halloj.

Då var det tisdag och jag har precis ätit lite kyckling till lunch, och satan vad gott det var!
Har inte kommit någon snö ännu, bara några flingor. Blåsten är fruktansvärt jobbig och det är fruktansvärt KALLT ute!
Så jag håller mig inne idag också. Kikar på lite möbler på olika sidor. Hittar massor med fint. Men först och främst ska jag kika på en fin dubbelsäng. Visst vi har redan en säng, men en ny vill vi ha. Vill att det ska vara den 15 December nu så att vi kan få fixa i vårat fina hus:) Ska bli riktigt roligt faktiskt.
Mycket smått är inhandlat. I söndags hitta jag jätte skön pläd, fina kuddar ljusstake m.m Så det står några fulla jysk påsar och väntar på att bli urplockade ;)


Två av dessa finingar



Den otroligt gosiga pläden;)




Förresten, fick hem mina bilder som jag framkallade. Dom mindre kom först och sedan dom stora, blev kanon nöjd! Ska jag rama in några av dom större bilderna!


De Större bilderna


De Mindre bilderna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar