God morgon Fredag!

Fredag, hur skönt är inte det?
Jag har precis kommit in från en morgonpromenad med Bagheera. Ganska kallt ute i dag med. Blåser!! Burr.
Väntar på att sotaren ska komma, sen ska jag börja packa väskorna. Vi åker som sagt till Åker idag. Ska bli härligt att träffa alla igen:)

Nu är det mindre än en månad tills vi flyttar till vårat. Ska bli fruktansvärt kul! Den 15e flyttar vi och troligtvis kommer mina älskade päron upp på helgen den 17e. Ska vi fira en liten "lilljulafton" med gos och god mat! Och fixa och trixa lite i huset såklart! Ska bli helmysigt! Synd bara att Min bror och Sandra inte kan komma:( Känns lite tråkigt faktiskt!

I alla fall, senare åker jag til Nordic (Jimmys jobb) för att hämta Jimmy, sen åker vi på en gång:)
Så det är väl lika bra att jag börjar packa för jag har inte en aning om när jag ska åka. Skulle vilja att sotaren kommer innan jag sätter igång, men icka sa nicke.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar