Det känns verkligen inte som tisdag.

Tycker ni det?
Jag är helt inställd på att det är onsdag, men ja, jag har fel!
Det kunde gärna få vara onsdag för min del! Tror jag.. om det blir så som jag önskar;)
Imorgon har halva veckan gått och det närmar sig helg, igen. Då ska vi hem till Åker och fira min underbara Mamma som jag älskar så mycket, hon fyller år på fredag. Men vi har inte bara en sak att fira, utan två eller kanske tre! Fram med champagne flarran, sen jävlar firar vi ;) Vi ska vilket fall ha en härlig helg med nära och kära. Låter bra va? Ja!

Nu ska jag bänka mig i soffan!



Kommentarer
Postat av: m

Jag /vi älskar dig oxå jättemycket/Puss

2010-11-03 @ 12:49:30
Postat av: Svar till M

Saknar er! Ses på fredag!:) Puss

2010-11-03 @ 13:18:28
URL: http://dahlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar