Youth is like diamonds in the sun and diamonds are forever ...

Sitter och tittar igenom en hel del gamla bilder, kan inte göra något annat än att skratta.. Det är så kul! Tänker aldrig glömma alla dessa dagar.. :) Hittar bilder på alla, det är så kul! Man kan inte må annat än bra när man tittar på dem:)

Usch, jag vill inte bli vuxen, jag vill alltid vara ung.. men man lever bara en gång, tyvärr.. och så måste man bli vuxen..

a
Min underbara flicka, Antonia.
.
Me, me and me.
s
Jag och Khimsan:)
s
OJ, så många år sedan.. Vi ser vakna ut, inte...
d

x

c
Forever young, I want to be forever young♥
d
Suddig och gammal, och jag, HAHA!!!!
A
Nyår - 2006??
x
Förlåt Antonia, men den väcker ju minnen ;)
-
jag och mitt hjärta, hade varit tillsammans några veckor:) 2007..
s
Hahah.. vad säger man?
<
Patan, mitt hjärta och min underbara bror:)
d
Jimmy och jag, i början:) Love you so much♥
x
JImmy och jag :)

Hahahaha, länge sedan, Älskar dig!
ah
gammal bild på mig,,
s

x
Hahah, härnösand, jag och Chantal, 2006?

Blir så jävla glad när jag ser alla bilder, plus att jag har en hel drös till!!

Let us die young or let us live forever




Kommentarer
Postat av: Chantal

Haha, åhh tiden i härnösand med dig gumman var så jävla Grym!!!! :D Fan vad kul vi hade!!! <3<3<3<3

2010-05-11 @ 20:30:59
Postat av: Svart till Chantal

Ja vi hade så himla kul hjärtat:) <33333 Saknar dig!

2010-05-12 @ 14:38:25
URL: http://dahlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar