This make me happy=)

Helt plötsligt blev jag super glad, att det kan gå så bra för vänner, känns underbart! Kan inte bli gladare:)
Vet inte vad jag ska säga. Skickar all lycka till dig tjejen!
Be strong baby...

Fick reda på idag att min klasskompis, och inte bara de, utan en så underbar tjej som jag umgås med fick en liten Leo i Januari. Varken mage eller något har synats.. Och aldrig har jag märkt det, och ingen annan, inte hjärtat själv♥
Men du kommer bli underbar mamma stumpan:)
I love and miss you sweetheart!♥
Du gjorde min dag...
k



Kan inte klaga på resten av dagen, har varit kanon den med:) Underbar dag helt enkelt!
Saknar mamma och pappa, massor..
Kan inte sova nu, ligger med mina pojkar, båda sover.. Jimmy & Rocky.
Men nu kommer jag nog att kunna somna som en gud, I´m so happy now.. Hoppas på fint väder imorgon, fan kommer att se ut som en lik på studenten eftersom ingen sol kommer ju så att man kan sola!!! Håller tummarna för imorgon:)

Nu ska jag försöka sova:)
God natt och dröm sött♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi saknar dig oxå hjärtat. Vi längtar till helgen då vi får träffa er alla.Puss älskar dig

2010-05-18 @ 16:26:47
Postat av: Svar

Ja, jag längtar också:D Hoppas på fint väder så att vi kan grilla:) Älskar er.

2010-05-19 @ 12:18:09
URL: http://dahlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar