Thinking thinking and thinking

Sitter & tittar på tv medans Jimmy sover och Rocky busar. Tänker en massa..
Snart studenten, vilket menas att man ska lämna en hel drös vänner som jag tycker enormt mycket om..
Måste finna något som jag kommer att trivas med.. Jobb, boende och allt..
Vill en massa saker men egentligen vet jag inte vad de är jag vill göra.
Orkar inte tänka på de, men man måste ju de.
Nu börjar vuxenlivet, och nu ska man klara sig själv, that's it!
Snart börjar utflykten, HELL YEAH!!!!

I helgen åker vi hem till Mamma och Pappa, ska bli såå kuuul!=)
måste jag passa på att träffa några underbara vänner ♥ Skulle aldrig klarat mig utan dem..

Nu ska jag försöka sova, god natt!

..
Mamms♥

Papps♥
cc
Bror♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar