Promenad.

Yes, vi kom precis tillbaka från vår promenix. Gick några kilometer.. Jätte skönt i det här vädret :) Tog med mig kameran också för att jag skulle fixa några kort till min grafkom uppgift, men icke sa nicke. Blev vanliga foton bara, hittade inget roligt att fota så blev bara lite blandat:)
Är uppe i Kopparberg ialla fall, Svärföräldrarna är på väg hem från Göteborg nu, har varit och hämtat lill valpen:) Så söt.
d
Här har vi Bagheera som han heter:) Vilken sötnos!

Mammsen och pappsen är kattvakt åt vår lille, Rocky! Han har det bra, blir bortskämd med kokt regnbåge. Men det är bra det!:)

v
cf
<3
fc
..och så min andra hälft, o Jimmy den andra..Tur jag har som har dem båda...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar