Då var torsdagen gjord.

Skönt! Nu är det bara fredagen kvar. Imorgon har jag mitt sista organisation och företagsprov. Känns skönt! Fick mitt studentmössa idag, kanon bra satt den och den var kanon fin! =) Fick mitt champangeglas också. Det är bara 86 dagar kvar till studenten, så UNDERBART!!!!

Jag har nu bytt header som ni säkert ser, hehe. Men det är så himla svårt att veta hur jag ska ha den eftersom det ser olika ut beroende på om man har explorer eller Mozilla. Så igår kväll la jag av, var så trött! Kankse fixar till det ikväll istället, eller i morgon.. Hehe..

Sitter nu här och håller tummarna för djurgården! Måste ju bara vinna idag.. 2-2 just nu, men tippar nog på 2-4 ;) hahah...


nya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar