Skön kväll!

Åkte till Mörtsjöberget med Antonia vid 8-halv 9 tiden. Kvälls solen hade vi på oss och fötterna var i vattnet, jätte skönt, verkligen! Nu märker man att det är sommar, så varmt ute på kvällarna:)
Kommer ihåg då man var yngre när man var ute hela sommarnätterna.. tälta och gjorde så mycket skoj!
Antonia och jag kom på det idag, att sikta in oss på en liten paddlingtur helgen efter midsommar, skulle vara skit kul. Om det är fint väder dvs.

Imorgon har jag fullt upp hela dagen, fast lite sovmorgon hinns nog med;)
vakna, fixa i ordning mig, in till Strängnäs för att klacka om några av mina älsklingar (skor), sedan till Karlsson för att köpa myggljus, hem och packa in lite i bilen, och sedan vänta in mamms och papps för färd till Kopparberg :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar