Midsommar var kanon!

Hade en så himla lyckad midsommar:) Bra väder, härligt folk och glada miner=)
Det blev så grymt mycket dans så de flesta hade grymt ont dagen efter, haha.. Vanlig dans var det inte heller. Krutpaket.. !!
Fick en hel del bilder också, jätte bra bilder:)


Dagen efter var alla totalt jätte sega, men det hör till;) Och på söndagen blev det stranden hela dagen, sola och bada som bara den, hur skönt som helst.. Nu börjar man märka att det är sommar ( men skulle ändå vilja ha det som utomland;) Men jag är (sol)-klart nöjd. haha...

Idag känner jag mig lite dålig så att jag har bara legat inne hela dagen, ont i huvet m.m ganska jobbigt! Tur att man inte har det ofta.
Men nu ska jag fixa liten spotify lista till helgen,då vi ska hem :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar