Tisdag.

Äntligen har jag köpt nya tränings skor. Jätte sköna verkligen, så jag invigde dem när vi kom hem från Lindesberg där jag köpte dem. Verkligen helmysig stad. Där skulle jag lätt kunna sätta min fot i framtiden:)
Men ialla fall så gick jag och svärmor på en långpromenad i riktigt skönt tempo, en timma gick vi och det var jätte skönt! I morgon blir det samma runda igen.

Redan onsdag i morgon, veckan har börjat snabbt, på fredag åker vi redan hem igen. Helgen efter den som kommer åker vi till Hook herrgård, ska bli skit skoj, hopppas bara på fint väder.
Det bästa är att Älskling börjar sin semester v 28, alltså på måndag, eller ja, hans ledighet börjar på fredag. två veckor.

Men nu ska jag kika klart på fotbollen.
Sussa gott!


hörre

Kommentarer
Postat av: amanda

gud vilken fin bild natta=)

2010-07-27 @ 18:27:16
URL: http://amandahansen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar