Imorgon imorgon imorgon..

åker vi till byhålan, ska bli kul! Träffa vänner & mamma och pappa:)
Älskling slutar vid 12 så vid 13 tiden lär vi åka, hemma vid 15 ungefär, jätteskönt! Då har man hela fredagen på sig hemma:) Försöker få tag i min mamma nu, men går det? NEJ, för att hon är kass på att svara i telefonen. Och sedan ungefär 2 timmar efter ringer hon upp och frågar om jag hade ringt, men ja då har man ju glömt bort vad man ska säga:) Bra va? nej. :P haha..

Lilla Rocky har mått dåligt i dag igen, samma som för 2 dagar sedan. Vet inte riktigt vad det kan vara, får hoppas att det inte fortsätter, då blir jag GALET orolig!!!


Träningsvärken efter min joggnings runda i morse börjar komma i benen. Längtar inte tills när jag vaknar då jag ska ta samma runda igen, men ännu värre i morgon, MED träningsvärk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar