2 veckor sedan..

jag skrev här, tog en längre paus. Jimmy haft haft semester i två veckor så jag har haft för mig en hel del saker. Vi har haft underbara två veckor med mycket sol.

Vi började semestern med att åka ut med några vänner på sjön, hur kul som helst! Skulle sovit i tält men vi la oss på bryggan och sov, eller ja alla förutom Patan och Kjelle.

Men kul hade vi. Och självklart ska jag lägga ut lite bilder från dessa dar.









Några bilder blev det iaf, tog ungefär 300 men det orkar jag dock inte lägga upp..


Mer av dem underbara 2 veckorna:

Badat, badat , solat ,solat och om igen:)
Umgåts mycket med världens bästa bror och sandra också..

efter första veckan så åkte vi till Hooks herrgård med svärföräldrarna och markus och evelina.. Svärföräldrarna var där på hundkurs m.m var hur kul som helst. Tack för en jätte bra helg!!
(har dock inte fört över bilderna från kameran)


Nu i helgen var det riddardagarna, vi åkte in på fredagen. Började med att jag, Jimmy och Ivan åkte in för att äta ute med mamma, pappa, bror och Sandra, mums.. Sedan kom kusin Malin, Tommy och lilla Maja. Och sedan kom kusin Tony! Tog några öl tillsammans och pratade en massa strunt, jätte trevligt! Malin stannade med oss på kvällen då det bar av till partayet som var utomhus vid viken.. Liveband och tält, var kanon kväll..
På lördagen åkte vi till Kopparberg för att vara kattvakt, jätte skön helg helt enkelt.. Nästa hemfärd är v 33 då jag ska på spa, längtar så mycket!



Men nu så är det dax för mig att mysa ner mig hos min älskling och världens bästa Rocky, min starka halva!

Natti natti.
.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar