Nu Nu Nuuuu!

Nu vill jag verkligen åka utomlands och komma bort från alla saker man gör i veckorna. Veckorna för mig ser exakt likadana ut och nu börjar man bli lite trött på de!
51 skoldagar kvar + praktik, sen så jävlar =) Studenten och iväg här i från!! Har man inte fått sig ett jobb då så får man väl plugga vidare. Bort kommer man ju iallafall. Det ända som är bra här är mina älskade päron och såklart Jimmy :)
Såg att dom sökte jobbare upp till sälen i sommar, och det skulle ju vara så kul!! (roligare på vintern) men ändå, jobb som jobb. Man måste ju alltid börja med något. Lika bra att söka, kommer ju aldrig komma arslet ur vagnen annars, från denna håla:) Och lika bra att söka redan nu, har man tur så kan det ju bli att man packar väskorna direkt efter studenten och det är ju exakt vad jag vill.. Ut och se mig runt lite i lilla SSSveeeerige =)


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar