Helt slut!

Jag är inte alls på humör idag..
För det första har det varit en lång dag, skolan gick så sakta som det kan gå! När vi äntligen slutade så gick jag upp till tåget, det går 5 över... MEN, när man väl kom in på tåget så var tåget proppat med folk! då menar jag verkligen fullt! Åkte inte där ifrån förren 16:17, + att man fick stå och trängas. Varmt som sjutton var det.. Visst om det är försenat eller dylikt någongång. Men det var samma som igår, då var det försenat en halv timma, och då missar man ju bussarna som går hem från strängnäs eller läggesta. Helst vill man inte stå en timma och vänta på nästa.


Har pluggat som en idiot i veckan, har gjort klart ALLT! Visst känns det skönt, men kanske tagit vissa saker lite för fort, bara för att bli klar! Vissa uppgifter ska lixom vara klara om 2-3 veckor. Men men, äntligen är allt klart!

Vill bara ta studenten nu så att man kan börja jobba och komma från den här helt otroliga jätte tråkiga håla som det inte finns något bra med! Ne, kanske ska sova nu.. Ursäkta om jag är så negativ, alla har sina dåliga dagar!
Har ialla fall min underbara Rocky här hemma, han gör mig iaf på gott humör:)

God natt på er:)

j



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar