Kopparberg..

Kom upp hit i går. Blev impuls åkning:) Men impuls är alltid roligast!
Har precis kollat klart på fotbollen, och mitt tips gick åt pipan. Eller ja ett fel så det var ju ganska okej ialla fall. Nu är det hästarna men det började inte perfekt! får bli sex rätt;)

Skulle ha varit ute och fotat lite idag, men som ni vet så är vädret inte på topp! Fy fan, vilket skit väder det är, snöstorm. Vill bara att våren kan komma nu så att vi får lite värme. April solen är ju bara för underbar. Kunna shoppa lite vårnytt till min älskade kläkammare;)
Måste kolla upp en studentklänning snart också, har den i tankarna men har inte hittat den i butik eller på internet. Tyvärr..



Hämtade ut mitt körkort i Torsdag, ser ut som en riktig bitch på kortet, haha. Men men, spela roll, så länge jag har det.
Och alla bilar förutom Jimmys har kommit iväg från verkstan.

Ne nu ska jag kolla in vår lilla Rocky, eller lilla och lilla, han har blivit så stor nu... om magen ...

hjärta
Finaste Rocky sover.

Vill in i skon.. som vanligt .. :)
dd
Nyfiken säg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar