Haft lite skrivpaus;)

Ja precis, inte skrivit på länge.. Men har haft fullt upp med skolan och annat. Men nu så börjar det ordna upp sig! haha
Haft en kanon helg iaf. Var och kollade på ST-cupen (fotbollscup) i lördags och Åker tog hem hela skiten, så bra gjort ! Så självklart blev det utgång.
Vi drog hem till Kimbely först och sedan tog taxi till krogen. Var en bra utekväll, fira och fest! :)

Idag så har jag varit ledig, som jag är varje måndag, skit skönt! Men imorgon är det skola igen.
Sitter nu här hemma med världens underbaraste pojkvän och lilla Rocky, som ligger helt död i soffan breved mig:)
Har haft mysdag idag så nu moffar vi lite kex och ost med oboy, jätte smaskens!

Ne ska ta mig ett kex nu, sov gott !


v

Är det inte lite frästande när man ser en sommarbild? Jag längtar nå sjukt mycket efter sommarn nu. Och lite fusk är det att svärföräldrarna är i thailand nu... ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar