två två två

Idag är det bara två veckor kvar tills jag och min underbara flyttar, känns så, förlåt, jävla bra!!! Kommer att bli kanon!
Veckorna har bara rusat iväg kanske dags att börja packa ner lite saker nu, annars står man där i sista sekund. Typiskt mig, dagen innan eller samma dag. Men det finns det absolut ingen tid åt då.
Imorgon finns det nog en hel del krafter i mig som orkar med lite packning. När man ska flytta till hus är det ju helt annorlunda. Lägenhet trivdes vi absolut INTE i, så det här kommer nog att bli kanon bra. En lägenhet sätter vi nog oss aldrig mer i... i såfall om det är en riktigt fräsh,stor och snygg lägenhet! Men det händer nog aldrig.. som tur är...;)

God natt på er!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar