Oj Oj oj..

Jag vet, har inte uppdaterat något! Men har haft fullt upp!
I helgen var vi ner till Åker. Träffade mina underbara föräldrar och våra underbara vänner, vilket var super trevligt:)
Förra veckan var min första arbetsvecka på jobbet, gick kanon bra och trivs super. Idag har jag jobbat och nu under kvällen har vi packat ner alla kläder och skor. HUR mycket som helst! Man inser inte hur mycket man har förren man packar ner det.
Imorgon kommer nog dagen att se ut som denna. Jobba och packa..
SEEEEN kommer den efterlängtade Onsdagen! Flytt!!! Så otroligt kul!
SEEEEN kommer mina underbara föräldrar till oss på fredag och åker hem söndag. Kan det bli en bättre vecka? Nej jag tror inte det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar