Tv tajm..

Sitter bänkad framför tvn. Popcorn och vatten, mums! Och på tv går såklart Fångarna på fortet. Hoppas på att det börjar en bra film efter det så man kan somna till något. Hoppas verkligen på att jag får en lugn natt. Nysit och stökat 2 nätter irad har jag gjort! Fruktansvärt jobbigt. Men känner mig dock mycket piggare idag än vad jag gjorde igår. Får absolut inte vara sjuk i helgen. Men det kommer jag inte att vara. Har inte varit sjuk på hur länge som helst. Jätte skönt.
Helgen kommer att bli as grym, hoppas jag.
Viktoria & Micke kommer ner vid 4-5 tiden. Sen jävlar bli det några glas på kvällen & på lördagen blir det nog utgång, vilket kommer att bli kalas. Fast vi har dock inte bestämt om det bli beachen på fredagen eller om det blir UB på lördagen.

Men nu är det slut på pausen, fångarna på fortet nästa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar