Sjuk tider..

En hel drös är sjuka. Förkylning, feber, ont i halsen, massor... Måste vara årstiden. Ligger i sängen nu. Det var lika jobbigt att öppna ögonen idag som det var i går. Näsan är täppt och halsen svider så att det känns dom att någon drar en kniv i halsen. Fruktansvärt jobbigt! Hoppas jag bli bätte så fort som möjligt.
Rocky ligger också här brevid mig, sover, vad är fel?? Han måste också vara sjuk, aldrig har knosen sovit såhär länge.
Idag har jag inga planer och jag tänker inte planera heller, när jag mår såhär så blir det mjukisbyxor och softa:)
Lite plåtning idag med kanske, det lockar!

Vädret ser dock lika tråkigt ut som igår..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar