rusar iväg..

Sitter här och kikar runt på lite skor. Hittar en hel drös med skor.. Mycket man vill ha. Men två har jag fastnat djupt för. Dom skulle sitta som pricket över i´t.

En fest kväll med dessa änglar! Ojojoj, I´m in LOVE!


Och dessa änglar i höst! Mycket snyggt!



Får ta att inhandla. I helgen hinner jag dock inte. Men förhoppningsvis finns dom kvar.

Att leta skor & kläder en dag som denna, när det öser ner regn är perfekt! Finns mycket smått&gott. Känns som att jag har två datorskärmar som ögon. Setat framför denna hela dagen verkligen. Men det finns ju absolut ingenting att göra. Går inte ens att vara ute i vårat svenska vöder som vi har just nu. Gårdagen bjöd ju på sol hela dagen & kvällen. Så fort man blir nöjd ska det ändras! Men är dock nöjd över vår svenska sommar vi haft, men nu är det slut på den. Hösten rullar på ingång. Så jag tänker inte förvänta mig mer än bara en massa regn. Så brukar våra svenska höstar se ut. (får invänta sommaren 2011).

I alla fall så pratade jag precis med mamma, Rocky har det bra. Busig & sprallig som vanligt! Längtar inte tills när vi ska ha honom i bilen på söndag, stackarn. Åk sjuk! Var inte alls kul i fredags när vi åkte ner. Men får hoppas att det går bättre denna gång. Saknar min lilla grabb. Men när man vet att han har det bra & blir bortskämd med all god mat så är jag inte orolig:) Han njuter verkligen med mamma och pappa, skinka hit skinka dit.. Perfekt! Så ska vår goding tas.

Men dax för mig att sluta, skriva en uppsats var inte det jag skulle göra ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar