Packat & klart in i minsta detalj!

Äntligen! Väskorna är packade.. Försökte komma på allt som ska med.. Det som inte kommer med det kommer inte med. That´s it! Jag tror vi överlever ändå;) haha.. Mamma & Pappa är på väg hit nu.. Är väl här vid 4 snåret skulle jag tro.
Kameran är nerpackad, såklart! Datorn & kameran är viktigast. Skulle gärna packa ned Rocky också.. Men han blir åksjuk så det är inte så kul! Men kommer att sakna sparveln.. Men han får det bra här hon svärpäronen. Så länge han får fräsht vatten så klagar han aldrig, vatten är hans liv.. ;)

Nu är det bara sängen som ska bäddas.. vad kommer next?:)


Skriver när jag är framme eller när jag är i bilen.


TRÖTT ROCKY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar