Ny vecka..

Ny vecka efter en grymt rolig helg. Nästa helg blir vi kvar i Kopparberg, blir en lugn helg med shopping i Örebro. Älskling & jag åker in dit på lördag. Inhandla lite höstnytt.. Bla ett par skor jag sätt och så ska jag köpa på mig lite mysiga höst tröjor.

När jag vaknade i morse var jag helt förstörd. Ont i halsen och förkyld. Jättejobbigt. Jag som inte har varit sjuk på så länge. Nu bara small det till. Men jag förstår, tunna kläder och kallt ute. Man inser bara inte själv att det har börjat blivit kallt ute. Nu ligger jag i soffan med sköna mjukiskläder och tittar på tv. Somnar vilken sekund som helst! Kanske är bra och vila sig lite. Låter som ett vettigt beslut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar