Good Morning...

Pigga och glada??Det är ialla fall jag! Vaknade skapligt idag, känns bra:) Ska inte alltid sova bort hela dagarna, det går ju inte. Planer för idag, ja, vet fortfarande inte. Vet iaf att jag ska börja med att slänga mig i duschen.
Har haft en otroligt märklig dröm i natt. Minns inte alla detaljer men någon gjorde sig illa ialla fall.
Imorgon åker vi, i morgon vid 18 tiden åker vi här i från Kopparberg.. Mamma & pappa vet ej när dem kommer upp hit och hämtar oss men dom kommer iaf så att det passar när jimmy kommer hem från jobbet.
Ska bli skoj, nog med att vi kommer upp på natten men då har man iallafall två hela dagar istället för att bara ha hela lördagen. Grillning och god dricka blir det på fredagen, ska bli mysigt för att en klump av resten av släkten kommer då också:)


Men nu måste jag hoppa in i duschen annars kommer jag aldrig in;P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar