God natt..

Nu är det dax att sova, annars kommer jag inte upp i morgon.
Haft en skön dag och rullat på har den gjort. Imorgon blir det nog en spring eller gångtur på morgonen..
Men lova för mycket ska jag inte göra ;)
Har precis kollat på en bra film som man fick bli lite trött till så somna kommer jag definitivt att göra.
Jimmy ska upp och jobba så han ligger och sover så sött, mitt hjärta.
På torsdag kommer mams och paps upp & hämtar oss, saknar dem så att det gör ont! Alldeles för länge sen man var hemma nu. Men nu blir det ändring. Helgen härnösand, here we come! V 33, hem, spa. Underbart!
Fattas bara ett jobb, blir TOKIG!!!!!!!!


Natti Natti..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar