Filmen är slut, och jag ska sova..

Twilight Eclipse har jag precis sätt, vilken underbar film, bra slut också.. Vilket jag inte trodde att det skulle vara.
Men nu är jag jätte trött och bör sova.

Min dag har varit bra, lång har den varit. Min frukost blev champagne och sedan blev det en tur till herrgårn för att äta lunch, gott gott! Haha.
Är nu grymt sugen på att hitta en grym weekend resa. Ska kika lite mer, har kollat lite nu. Det får bli en impuls trip kanske? Behöver det, skönt att rensa tankarna och så:)
- förresten, ANTONIA FRISKYTT!! jag har försökt att få tag på dig. Hör av dig när du ser detta:) Har lite planer, nananaa, nu sitter du där och är otroligt nyfiken;)

Men nu ska jag kika runt lite innan jag ska sova,

Good night


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar