F-R-E-D-A-A-A-G

Äntligen är dagen här som jag längtat efter heela vecka lång! Jag är uppe, har redan duschat också, det ni! Musiken i första hugg, fixa sig i ordning & sist men inte minst det tråkigaste... Packa:(
Jaja, idag spelar det ingen roll, men vet inte riktigt vad jag ska packa ner..
Det komiska när det gäller packa (då man inte packad upp från gången innan) är att man har ju kläder sen förra gången, men ändå ska man ha mer? Jag skulle behöva en enormt stor väska till mina klöder, det syns verkligen!
Och för EN helg! Jag blir tokig, haha. Bättre för mycket än för lite brukar jag svara till Jimmy när han frågar varför jag har packat så mycket och varför jag har 6 par skor med mig.
Men saken är den att det är bra att ha med sig 6 par skor. Först ett par som man åker i, ett par som man kan ha om det är lite skit väder ute(det gör inget om dom blir förstörda då), ett par som man kan ha när det är fint väder ute, ett par "sätt" i skor. ( I dom, sen är det klart ),  ett par svarta tyg skor, om dom andra är vita så kan man variera!, sist men inte minst! Mina ögonstenar! Festklackarna!
Så där fick ni svar på mina 6 par. Nu bör ni förstå hur jag tänker med dessa par.

Klar för mig, kommer strax tillbaka, men nu fixa mig i ordning!

VI ÄR PÅ GPÅNG, VI ÄR LADDADE VI ÄR TÄNDA!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar