Bröderna Karlsson..

Åkte vid 11 tiden i morse från Härnösand. Kom hem lite efter 17 tiden. Haft en grymt bra helg, och det har varit underbart att få träffa alla släktingar och vänner. Otroligt kul!
Nu så är det vanligt igen, inge svar från något jobb på hotmailen, nehe, bara söka fler tänker man sig... Men om man sökt varje jobb som finns här uppe (Inte alla, men det känns som det) , vad gör man då? Jo fortsätter som vanligt!
Vill också kliva upp tidigt på morgonen.. vill också tjäna pengar och spara.. Men men.. min dag kommer också, tålamod, eller vad säger man?;) Till slut har jag ett jobb som klickar!!
Tur att jag har svärmor hemma som man kan umgås med. Skulle jag vara själv varje dag skulle jag gått under redan nu;) Haha! Så jobbigt att vara en rastlös människa, måste ALLTID göra något, (lik far min). Jobb skulle nog vara räddare i nöden.. Haha.. Nej nu ska jag inte dränka mig i det. Jag tar dagen som den kommer & njuter av det.

Älsklingen & jag har precis kollat på Bröderna Karlsson (filmen), JÄTTEBRA! Otroligt. haha, nog att man får skämmas lite, men annars så. Rekomenderar den verkligen. För er som inte tycker om svenska filmer, så ja.. ni tycker om denna :)
Men nu ska jag stänga av datorn & försöka blunda.
God natt på er ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar