23.16

Precis vad klockan är nu. Jag ligger i sängen & tittar på någon film om tsunamin i Thailand.. Helt ok faktiskt!
Men känner att jag strax ska slå igen skärmen och försöka sova lite. Men som sagt så är filmen duglig och jag fastnar för den. Vilket betyder att jag inte kommer kunna somna.
Jimmy ligger & sover som en stock, låter hur skönt som helst. Efter alla mina jobbiga nätter så kan jag inte somna så tidigt, eftersom jag vaknat mitt i natten och sovit länge på mornarna. Jätte jobbigt!
Imorgon ska jag föröska komma upp skapligt. Måste ut & springa eller gå långpromenad också, får se om det känns bättre i snoken i morgon;)





Men nu ska jag små kika på filmen & sedan sova.
God natt på er!



Rocky måste självklar också vara med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar