Måndag, vilket betyder ledighet!

Haft en underbar dag idag, solen gör ju en så himla glad! Har varit ute och bytt till sommardäck på jimmys bil. Så nu är det fixat, vilket betyder att det är en sak mindre att bry sig om ;) Vid fyra tiden lämnade vi in bilen för att det är lite som ska fixas på den. Lampor och så. Imorgon är det skola igen, men det gör inte så mycket eftersom jag bara har två lektioner och slutar 10:55, jätteskönt! Idag har vi varit hemma hos mamma och pappa hela dagen och blir kvar här i natt.
Var in till strängnäs idag och köpte nya örhängen, eller ja pappa köpte till mig ♥ Passade bra eftersom jag var tvungen att byta ut de örhängerna som satt i när jag tog hålen, för ca 3 veckor sedan. Jätte fina ialla fall.

Men nu ska jag kolla på Arn, sen blir det nog hopp i säng eftersom jag ska upp tidigt, min ända tidiga dag! Ser inte fram emot att vakna, haha. 


nh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar